Теми рефератів: Практична робота 1. Задачі на лінійну структуру програм 1. Технології середовища розроблювача Delphi. Кухаревський 2. Можливості вбудованого редактора початкових текстів в Delphi. 3. Види компонентів середовища розроблювача Delphi. 4. Різниця між реалізацією та ініціалізацією в модулі. Лекція 1. Вступ до Професійної практики програмної інженерії 1. Перший принцип Кодексу етики програмної інженерії. Узгодження професійної діяльності з інтересами суспільства. Барабаш Кубальський 2. Другий принцип Кодексу етики програмної інженерії. Взаємовідношення між клієнтом, працедавцем і виконавцем розробки. Будяк Щербатюк 3. Третій принцип Кодексу етики програмної інженерії. Досягнення відповідності якості продукту кращим професійним стандартам. Горошко Данилов 4. Четвертий принцип Кодексу етики програмної інженерії. Дотримання чесності і незалежності при професійних оцінках. Долгополов 5. П’ятий принцип Кодексу етики програмної інженерії. Дотримання етичних норм в менеджменті і у супроводі розробок. 6. Шостий принцип Кодексу етики програмної інженерії. Підтримка становлення професії у відповідності з кодексом етики. Лавренюк 7. Сьомий принцип Кодексу етики програмної інженерії. Дотримання етичних норм у взаєминах між колегами. Парфенов Литвин Недяк 8. Восьмий принцип Кодексу етики програмної інженерії. Удосконалення спеціальності. Гостєв Лекція 2. Організація проектної команди 1. Області компетенції рольових кластерів моделі проектної групи концепції Microsoft Solution Framework (MSF). Односумов Жельман 2. Рольова структура проекту, запропоновану Центром об'єктно-орієнтованої технології компанії IBM. Пономаренко 3. Порівняльний аналіз моделі проектної групи концепції MSF та структура проекту, запропонованої Центром об'єктно-орієнтованої технології компанії IBM. 4. Рольові кластери, які відповідним чином структурують проектні функції розробників. Ключова мета/задача відповідного кластера. Лекція 3. Проект і проектна діяльність 1. PMI, Project Management Institute. Іванов 2. IPMA, International Project Management Association. Курлов Лекція 4. Життєвий цикл проекту. Фази і продукти. 1. Каскадна модель життєвого циклу програмних систем. Парфенов Григор*єв 2. Спіральна модель життєвого циклу розробки програмних систем. Гончар Данилов 3. Модель еволюційного прототипування. 4. Основні етапи компонентної розробки ПС. Коваль 5. Розробка вимог (Requirements) до ПС згідно з компонентною методологією. Акулич Литвин 6. Аналіз поведінки (Behavioral Analysis) для ПС для визначення сервісних аспектів програми і відповідні процеси обробки даних. Паламарчук 7. Специфікація інтерфейсів і взаємодії компонентів (Interface and Interaction Specification). Долгополов 8. Інтеграція компонентів в єдине середовище для ПС на основі нових компонентів і компонентів повторного застосування (Application Assembly and Component Reuse). Сахарова 9. Розгортання (System Deployment) ПС у користувача. Фоміченко 10. Підтримка і супровід (System Support and Maintenance) ПС. Штутман